dimarts, 15 d’abril del 2008

Comuniquem amb presentacions

D'una manera o una altra podriem dir que la majoria de nosaltres sabem fer una diapositiva o una presentació senzilla en PowerPoint. Crec que és un programa força visual i lògic. Però... fer una presentació ben treballada, amb detalls i, aprofitant tots els recursos que Office PowerPoint ens ofereix? Això ja es complica...
A aquesta sessió hem après algunes coses més sobre com preparar presentacions utilitzant aquest suport i també hem rebut alguns consells.
Aquí teniu un breu resum de les idees i consells que hem après.
Elements facilitadors en una presentació:

1. Crear un sistema de navegació

1.1 En quin punt ens trobem? (destacar el punt que estem parlant en un color diferent)
1.2 On podem anar?
1.3 Fer ús d’elements gràfics (fletxes, etc.)

2. Evitar la redundància en el discurs

2.1 Temps/ Interacció amb enllaços interns
2.2 Ull! Evitar diapositives amb molt de text
2.3 Idees, imatges

3. Incloure elements hipermèdia (enllaços)

3.1 Àudio/ vídeo
3.2 Enllaços externs

4. Fer un bon tancament: L’última diapositiva igual que la primera